Subscribe:

Kenali Kami

Program pendidikan Prasekolah Tadika Agama Johor ( TAJ ) merupakan satu program pendidikan yang menitik beratkan perkembangan murid secara menyeluruh, bersepadu dan seimbang sebagai persediaan diri untuk menghadapi alam persekolahan. Mula diasaskan pada tahun 2001 dan beroperasi di beberapa buah sekolah Agama Kerajaan Johor yang terpilih

Monday, December 20, 2010

- Syarat-syarat kemasukan
1. Warganegara Malaysia
2. Berumur 5 atau 6 tahun pada tahun berkenaan


Pendaftaran dan yuran

1. Yuran bulanan sebanyak RM20.00 ( * tertakluk kepada pihak sekolah )
2. Pembayaran lain tertakluk kepada keperluan sekolah



7 comments:

emy damia said...

Assalammualaikum..
macam mana saya nak daftarkan anak saya masuk ke TAJ..untuk tahun depan..
anak saya tahun depan 5thn..ingat nak sek kan di TAJ..
TERIMA KASIH MEMBANTU..

ainatalina said...

Assalamualaikum...
Saya nk bertanya area Batu Pahat, di mana ada sekolah TAJ? kalau bole area kawasan Tongkang Pecah..TQ.

Shiera 84 said...

salam taj tak amik org sg eh?

Shiera 84 said...

salam taj tak amik org sg eh?

sarah najwa said...

Saya nak tanya area taman scientex ada tak

md hanafi mohammad said...

Tak ad ikut klayakan gaji kan utk pendaftaran

md hanafi mohammad said...

Tak ad ikut klayakan gaji kan utk pendaftaran

Post a Comment

 
Copyright 2009 Tadika Agama Johor (TAJ)